"Felicia, du har ju inte ens någon hall."

______________________________________________________________________

Började dagen med en löptur runt 9.00. Passade på att besöka S på kyrkogården för en dos skvaller. Spännande, minst sagt! Idag blev det en tidig lunch, kände att det inte var någon idé med frukost halv elva. Gött mos iaf.

Gick igenom lite saker nyss som jag ska ha med mig när jag flyttar. Kom på att jag hade köpt en magnettavla, det påminnde mig om vad pappa sa när jag kom hem och stolt visade upp mitt inköp.

-Titta, jag hittade den på hemtex!
-Jasså, vad är det för något?
-En magnettavla...jag ska ha den i min hall.
-Ok, men Felicia du har ju inte ens någon hall.
-Ehh..

Det är svårt att hitta en bostad i Stockholm, men jag försöker. På något sätt så löser det sig till slut. Nog för att min magnettavla kanske få vänta på en vägg att hänga på ett tag till. Jag har iaf tak över huvudet när skolan börjar eftersom min bror bor där. Men sen är det ju alltid roligt med något eget?

Jobb idag med, 1400-2200. Bara att invänta..
______________________________________________________________________

hemtex
Min magnettavla

Kommentarer
Postat av: Karin

Haha nej visst är det lite surt när man planerar precis hur det ska se ut i "lägenheten", så kommer man på att det egentligen är ett rum på 13 kvadrat och man får vara glad om det går in säng och en byrå.



Välkommen till bloggvärlden förresten!

2008-07-23 @ 10:11:40
URL: http://ingolf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0