Halsbandet säger tick tack

______________________________________________________________________

Om jag ska vara ärlig så blev det ingen löpur idag. Jag orkade inte. MEN jag passade på att dammsuga lite istället, det är träning det med.

Nu har jag bokat 4 stycken lägenheter, dock ser det mörkt ut. Har inte hunnit samla så många ködagar inne på sssb ännu. Sen bokade jag en på sb som låg i innerstaden, men jag besölt mig ganska snabbt att inte hoppas allt för mycket  på den- kön var tresiffrig(!)

Det är soligt ute, men lite för mycket moln för att kunna lägga sig och sola. Därför ska jag nog
plocka lite hallon och andas in lite frisk luft.

Later.
______________________________________________________________________


sm
Klocka från Pilgrim (bild:leshop.se)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0