Kopfschmerzen.

______________________________________________________________________

Jobb idag, som vanligt 0600-1400. Något svalare idag dock.
På eftermiddagen, runt 1700 dök det upp lite glad släkt. Vi grillade och jag fick lite försenade födelsedagspresenter. Tummen upp. I övrigt har dagen varit relativt lugn. Min "att göra lista" ska jag ta tag i imorgon, sparkontot osv. Jag har bokat lite lägenheter inne på sssb iaf. Ett litet utlandssamtal hade varit trevligt, men det kan vänta. Imorgon kanske?

Planer inför morgondagen finns. Ska på stan direkt efter jobbet, fixa med e-legitimation, sparkonto, investera i ett par grejer. Åhléns rea, Hemtex etc. Zandra och jag ska också fixa/planera lite saker. Blir nog fint.

Nu, avslutningsvis hade jag tänkt bjuda på lite bilder från mitt bildarkiv, idag från-
Berlin resan 08

______________________________________________________________________


Brandenburger Tor

Holocaust Memorial
(2711 stycken stenblock, minne för judar som dödats)


En bit av Berlinmuren
(Köpte en bit mur på ett museum för 80 spänn, bäst att den är äkta)


Trevligt

Utsikt från Fernsehturm

Vi besökte även Berliner Zoo

Kommentarer
Postat av: Karin

Det var riktigt nice i Berlin, även om fyra dagar var alldeles för kort!

2008-07-31 @ 10:07:01
URL: http://ingolf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0