Let's go

_______________________________________________________________________

Egentligen hade jag inte tänkt att skaffa mig en blogg, men man ska aldrig säga aldrig har jag lärt mig. Mitt bloggnamn har en mening bakom sig men vad det är avslöjar jag eventuellt lite senare.

Lite snabb information om mig: Jag tog studenten i år, dagen innan Sveriges nationaldag. I skrivande stund bor jag i en småstad kan man säga, men till hösten ser det annorlunda ut för då bär det av till huvudstaden för att studera vidare. Många kan tycka att det är jobbigt att plugga vidare direkt efter studenten men jag sökte, kom in och tar nu chansen. Och jag är laddad!

Klockan 1400 ska jag befinna mig på mitt sommarjobb (en pannkaksfabrik), där jag har avverkat 5 veckor utav 8, jag har alltså 3 stycken kvar. Fram till att jag ska cykla iväg så ska jag sitta framför Tv.n, äta mat,byta kläder, surfa runt lite och bara känna mig lite ledig.

Tschüss
_______________________________________________________________________

Min blivande skola (Bild: Nackademin.se)
Min blivande skola (Bild: nackademin.se)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0