öka.öka.Öka

______________________________________________________________________

Om man jobbar tvåskift som jag så är det viktigt att man varannan vecka (förmiddagsveckan) håller tempo. Tempot bör alltså hållas uppe när arbetsdagen är utförd. Finitio. När man kommer hem alltså. Oddsen för att slockna om man sätter sig ner är alldeles för höga. Igår kunde jag inte sitta still i 90 minuter med min bok. Efter ett tag kände jag gruskänslan i ögonen- tecknet för att byta sysselsättning. Vilket blev röj på rummet. Rena lakan är det bästa.

Röj på rummet, lite mer info om skolan och tvätta var ungefär det jag han med igår.
Just ja, promenico med Sofia, Cajsa och Miranda (Två sistnämda är individer med fyra legs) Trevligt.


Min nya lista:
  • Fixa med CSN
  • Öppna nytt sparkonto
  • Vara aktiv inne på SSSB
  • Beställa lite från tryggsaker.se
Ne, tempo som sagt. Bör nog resa på röva.
______________________________________________________________________


(Väggdekor från bluebox.se)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0