Skum fjäril och fet mat

______________________________________________________________________

Det är lördag. Det är fint väder. Och jag är ledig!

Lite update från de senaste dagarna. E har gått och blivit sambo så jag har varit där tillsammans med Z och hälsat på och checkat läget lite. Torsdag var det jobb men jag han med en liten kvällspromenad med S, vi tog en sväng till Piren.

Igår så satte jag och S våra kokkunskaper på prov. Resultatet? Vår tacopaj fick utan tvekan ett solklart MVG. Tanken var att vi skulle göra en äppelpaj också. Men tyvärr fanns det ingen plats. I magen alltså. (Bilderna nedan visar hur man lyckas med en gooodie paj) Under tiden vi njöt av vår goda (och lite väl flottiga) paj så tittade vi på Butterfly Effect. Den var lite skum men jag gillade den.

Just nu: Sitter ute i paviljongen, njuter lite av skuggan, dricker cola och lyssnar på musik. Det är så himla hett, och jag gav mig själv en dos med sol imorse och det får räcka. Kvällens planer ser trevliga ut också!

Later.
______________________________________________________________________

1





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0