vaknasolsvettsolaätaåskaregnaåkabil

______________________________________________________________________

Är det varmt eller är det varmt?!

Klockan är mycket och det är fortfarande varmt, åtminstone inomhus. Vägrar dra ner min rullgardin inatt, luften måste kunna strömma in utan hinder.

Igår: Blev liten förfest hemma hos Sofia. Till en början var vi tre stycken (jag, Sofia och Stina) men senare så droppade Sofias Kusin Elina in. Förfesten var svettig men ack så trevlig.


Idag så vaknade jag runt klockan 10.00. Räcker med att säga att lakanet satt fast på ryggen. Upp snabbt och duscha, styra upp lite planer för dagen vilket blev stek på skuthamn med Stina. I och för sig en mindre social Stina eftersom hon somnade. Jag låg och läste snabba cash och hinkade vatten. Efter vistelsen där så trampade vi hem till Sofia. Kvällen erbjöd skräpmat, godis och avslutningsvis en liten biltur runt om i staden och närliggande områden.
Verrry verrry trevligt.

Nu ska jag fortsätta med Jens Lapidus debutroman och kleta in mig i after sun. Avsatt tid för läsning är max 30 minuter. Jag börjar klockan 0600 imorgon, och det fordon som ska ta mig dit har två hjul istället för fyra. Nej, ingen motor heller.

Godnatt.
______________________________________________________________________




(Bilder från igår)




Kommentarer
Postat av: Stinee

KlimakterieChock!!!

:D

2008-07-28 @ 21:32:13
URL: http://goldylocks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0