C R A P

______________________________________________________________________
Må sssbguden vara på min sida. Det vore faktiskt guld.


Aldrig någonsin har en egen bostad varit så välkommen i mitt liv som idag. Känslan av att vara i vägen är inte ok, varken för humör eller själ. Inte för personer i omgivningen heller. Har spenderat en tid inne på sssb nu, bokade ett korridorsrum som går ut på måndag, och inflyttning redan 1 mars. Får jag inte det går jag under. Lite halvt. Hoppet ligger på botten och krälar just nu. Försöker samtidigt intala mig att ett korridorsrum är väl trevligt? Gemensamma kök har väl också sin charm? Bjuder man till lite så är väl alla människor trevliga? Säg att jag har rätt.

Kommentarer
Postat av: Karin

Haha Felicia, korridor ÄR trevligt! Man kommer åtminstone överrens med någon. Delat kök är lite värre om man inte har lust att träffa folk. Jag har utvecklat jäkligt bra hörsel genom att stå och lyssna vid dörren och höra om någon är i köket för att sen snabbt smita ut om det är tomt.

2009-02-22 @ 15:06:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0