EN BOSTAD RIKARE

______________________________________________________________________
För en gångs skull så var sssbguden på min sida, fantastiskt!


Smet en kvart tidigare från mattelektionens första rast, bara för att nörda inne på SSSB. Till min förvåning så fick jag ett bostadserbjudande "Studentkorridor vid Universitetet, 17 kvadratmeter, egen toalett, gemensamt kök på fjärde våningen"
Det är väl helt ok tänker jag? Men jag vill inte ropa hej än, så jag försöker ivrigt få tag i Alejandra (chansar på spanjorska) som är den nuvarande hyresgästen. Skulle gärna vilja se den innan jag bestämmer mig, men det ser för närvarande ganska mörkt ut. Ganska grisigt av mig egentligen att börja tveka när jag har något i handen som jag har tjatat efter bra länge? Borde kanske bara tacka ja och vara glad istället.

Vidare uppdatering sker inom kort

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0