FREDAGEN DEN TRETTONDE

______________________________________________________________________
Otur, eller vad säger man? Skrock.

Egentligen tror jag inte på det. Alltså dagen överhuvudtaget. Visst att jag spottar över vänster axel när en svart katt går över vägen. Försöker undvika att gå under en stege när man kan gå framför den. Och jag äger faktiskt inget nyckelskåp så de hamnar oftast på bordet. Uh. Men köttsåret som jag fick under foten för ett tag sedan kan man tolka på olika sätt. Antingen är det -Som man bäddar får man ligga  och jag får istället erkänna att jag var slarvig igår när jag dammsög upp krossat glas Eller så är det bara dagen till ära  -otur. Det värsta är väl att jag någonstans kanske förtjänade det?

Håller på att laga kyckling nu, vore ju bra jobbigt om jag satte den i halsen eller något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0