KLUVEN .

______________________________________________________________________
Oh. Det är mycket som händer fast samtidigt inte. Skolan, hem, äta, vara social, plugga ungefär det vanliga. Men här om dagen var jag bra nära en lägenhet inne på sssb. Var faktiskt 99 på att jag skulle få den, men en sate* kom i sista stund och gjorde sig märkvärdig. Helt plöstligt har det faktiskt blivit bra med rullians på den där sidan, imorgon går det ut 30 stycken nya lägenheter. Är dock lite kluven, ska jag boka ett korridorsrum och hoppas på bra grannar eller köra soffan terminen ut (med viss protest från bror) och samla på mig fler dagar? Grejen är att man bara får tacka nej en gång, och tackar man väl ja till en lägenhet så nollställs ködagarna. Vilket innebär att jag kommer få bo i korridor skoltiden ut. Hinner ju inte direkt samla på mig så många nya dagar. Dilemma alltså. Skulle kunna vara tendens till i-landsproblem.

Praktiken till våren ser också ut att börja lösa sig. Hittade på ett schysst ställe som gör och trycker unika t-shirttryck. Jag hörde av mig och han verkade positiv, dock bortrest, men han bad mig att ringa på måndag.

*Person med onödigt många ködagar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0