WE MOVED FROM A TO B

______________________________________________________________________
Jag träffade nya människor i lördags. Var på en spelning på söder som jag egentligen inte riktigt minns hur den lät, men det gör ingenting för jag hade himla trevligt ändå. De flödade förövrigt gelehjärtan till förbannelse på det där stället, och gratis är gott. Rundade av kvällen på Göta Lejon (som är lite dimmigt) eftersom en i sällskapet kunde fixa billig öl. Söndagen gick mest åt till att jäsa, klev upp runt 1400 och gick igenom kvällen innnan. Upptäckte lite nya vänner på fejan. Käkade pasta tätt följt av glass, som vilken annan bakfull student som helst.

Skola idag. Egentligen ledig men det var en del grupparbeten som behövde styras upp och jag ska ta tag i lite mer uppgifter nu. Förutom att jag har ont i halsen (vilket beror på en alldeles för tunn klädsel i lördags, men jag föredrar att vara optimistisk) så mår jag himla bra.
Tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0