B.I.LA

______________________________________________________________________

Jaha. Var knappt att de han börja sakna mig här hemma förren jag stod i hallen igen. Igår kväll. Men är man bjuden på avskedsfest så är man. Det var med andra ord en snabb och fruktansvärt onödig snabbvisit i Stockholm. 1 och 1/2 dag i skolan kändes inte värt 226kr och en massa dyra smsbiljetter. Fast jag är ju ett kontrollfreak så att svika ett grupparbete finns inte riktigt i min värld. Utöver skolan så tycker jag att det enda jag gjorde var att fixa fram ett SL kort som envisades med att bli fel hela tiden. Det skulle underlätta lite om nissarna bakom glasrutorna inne på SL-center ansträngde sig lite mer. Talade ur skägget. För så himla roligt är det inte att köa med cirka 100 nummer framför. Utan sittplats.

Blir hemma till tisdag nästa vecka om de inte blir några schemaförändringar innan dess.  Let's hope not!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0