B.I.S

______________________________________________________________________

"Ingen tycker om mig, ingen vill ha mig för att jag gillar mask. Ingen tycker om mig, ingen vill ha mig för att JAG gillar mask!" Antal upprepningar: 200

Lövely tågresa mellan Västerås-Stockholm igår. Barnsång kan vara ljuvligt ibland, när man väljer att lyssna på det frivilligt exempelvis. Det som skrämde mig mest hos den ungen var dock att hon sa "Mamma, jag tror jag måste kräkas!" och "Mamma, har du någon choklad?" i nästan samma mening.

Kanske var det makaronerna och Heinz ketchup igår som fick mig att känna att studentlivet var igång igen. Eller så var det skolan idag. Hursom, kamraterna var sig lika ändå, ändrade frillor på de flesta dock. Mjukstarten (pga. en hes lärare) med en halvtimmes film följt av fritt projektarbete var precis vad jag behövde. Och eftersom jag hade svårt att somna igår av någon anledning så kommer jag nog slockna alldeles strax- sand i ögonen 1800 känns ostabilt.

Kommentarer
Postat av: Karin

Haha, jag älskar att barn än idag får lära sig den klassikern!

2009-01-07 @ 20:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0