Fläskfällan har feber .

______________________________________________________________________

Ett jäkla element är vad jag är.

Det intensiva jullovet börjar lida mot sitt slut, konstigt nog. Jag som skulle hinna med så mycket? Grejen att jag inte ens har delat ut alla julklappar känns bra kasst. 2008 borde väl kanske vara det året som lärt mig att en del saker inte alltid blir som man tänkt sig. Ibland till det bättre och ibland till det sämre. Får jag säga det själv så har 2009 börjat väldigt bra men fick jag önska mig något så vore det ett längre jullov. Tågresan tillbaka imorgon känns inte allt för lockande, och tanken på att jag ska upp klockan sju dagen därpå får mig att vilja dra något över huvudet. Och stanna där tills jag är frisk igen.

Var på gratisbio igår, Yes Man. Bra film som kanske borde få en att tänka till lite. Leva lite annorlunda. Fast det får bli ett senare projekt, först måste jag bli kvitt elementet inom mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0