HEJ LÅSSMED .

______________________________________________________________________

Vaknade med dunderpain i magen imorse. Gjorde dock en insats och klev in i duschen, gjorde mig iordning och joggade (som vanligt) till bussen men stod kvar i kuren när den kom, låtsades som att det regnade ungefär. Jag kände inget som helst sug efter att få sitta i ett kallt klassrum och lyssna på en ny lärare, plus att första dagen på en ny kurs inte brukar vara så intensiv. Man går igenom kursplanen tror jag, eller det är vad jag försöker intala mig själv eftersom det känns bättre. Delar annars ut en elloge till mig själv eftersom min frånvarolista har varit fläckfri fram till idag.

Tågresan ner igår var trevlig, sällskapet gjorde mycket. Fast när jag närmade mig Stockholm mådde jag bra illa, åka baklänges är inte my cup of tea. Plus att den okända mannen bredvid luktade något suspekt. Droppen var dock att min resväska, som har ett flashigt kodlås, inte var lika flashig igår kväll när jag skulle packa upp. Den vägrade att öppna sig. Turen är väl att Bergshamra torg har en låssmed som är bra händig. Jag lämnade in den och fem minuter senare ringer han upp och ber mig hämta väskan. Kände mig ganska blond när jag kelv in där igen. Behövde bara hala upp 40 spänn för besväret vilket gjorde mig nöjd eftersom jag inte har fixat CSN för den här terminen. Det stör mig att jag har börjat lägga mig på latsidan gällande ganska mycket. Skärpning.


Fynd i fruktskålen - mumsig banan från 2008

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0