UNTITLED .

______________________________________________________________________

Uh. Känner mig lite sliten av någon anledning, grus i ögonen fast jag sov bra? Måste vara någon gammal förlorad sömn som smyger sig på. Vädret kan iofs vara en annan orsak. Man blir ju inte direkt på strålande humör när man tittar ut.
Veckan har förövrigt varit ganska lugn. Hade en kontrollskrivning igår, om layout, tryckmetoder, bildbehandling, fonter, prepress osv. Men eftersom den inte blir betygsatt så blir det automatiskt att man tar lite lätt på den, vilket egentligen bara är dumt. Ligger efter med lite kurslitteratur också, en bok som vi behöver till marknadsföringen har jag inte hunnit lägga vantarna på än. Akademibohandeln ville ha närmare 800 spänn för den, och det kände inte jag för. Kom lindrigt undan i tisdags på lektionen eftersom det bara var genomgång, men läraren verkar vara lite av en som pekar med hela handen så jag lär försöka fixa den där illa kvickt. 

Har också tittat efter bostäder, och det gick väl ungefär som vanligt. Såg dock ovanligt många intressanta lägenheter igår men alla envisas med att bara lägga ut mejl, känns bättre att ringa och prata med dom. Någonting säger mig att jag borde lägga upp en annan strategi när det gäller mitt bostadssökande, eventuellt börja skrapa trisslotter. Eller spela på hästar. Fixa fram lite pengar och köpa mig en, CSN räcker ju inte direkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0