"3000 prylar på 18 kvadrat blir nog en hit"

______________________________________________________________________
Det återstår väl att se..

Jag var och hämtade mina nycklar igår. Det luktade skunk i korridoren. Kikade in i rummet och allt verkade vara i sin ordning-på ytan. Förra hyresgästen lämnade kvar en bäddsoffa vilket var uppskattat. Dammhögen under kunde hon däremot ha tagit med sig, och ansträngt sig med att torka golven lite. Det gjorde mig lite förbannad, flyttstädning hör väl till rent folkvett kan man tycka? Nu för tiden ska man väl behöva göra alltid själv för att bli nöjd.
Hur som helst så blir det hyrbil på torsdag (nej, jag ska inte köra) och iväg med alla mina prylar. Som för övrigt verkar vara hur mycket som helst, förstår inte hur allting har fått plats här. Och till det mer väsentliga så förstår jag inte hur allt ska få plats i mitt rum? Men det ska nog bli cosy. Har för tillfället okuperat ett tomt förråd hos min bror och lagt in alla IKEA grejer från helgen.

Känner mig annars jävligt slö. Borde testa blutsaft. Fylla på järnintaget lite. Men jag tror det i grund och botten kallas flyttyra. Faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0