DET VAR PÅ TIDEN, TELE2

______________________________________________________________________
Befinner mig nog fortfarande i något slags "bad-update" fack, men det ska bli ändring på det.

Mina 18 kvadrat börjar ta form nu, det börjar bli som jag vill ha det. Vitt och ljust. Allt för att göra en liten yta större. Jag har inte lagat någon mat ute i köket ännu, lever fortfarande på mackor och skolrestaurangen. Har dock bekantat mig med två till utav mina 13 korridorsgrannar. Blev inte så mycket mer än några artiga frasutbyten samt vad man studerar, men det är väl någon form av början iallafall.

I fredags var jag på intervju angående praktiken i vår. Vi gled in på en fik och snackade lite, och det låter som att det kan bli en spännande och minst sagt lärorik vår att se framemot. Papagaio är hans eget företag, sen håller han på med en massa reklamevent, marknadsföring och butiksinredning. Det blir alltså allt i från lyfta grejer till att utforma inbjudningskort. Gött!

Ska strax bege mig ner till hyresvärden och styra upp ett problem, någon har tydligen tagit friheten till sig och ockuperat mitt förråd vilket inte är ok. Därefter blir det skräddaren. (Köpte en himla billig jacka på Monkis rea som måste sys om lite, och jag känner för att vara bekväm och låta någon göra det åt mig)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0