GLOBEN IKVÄLL .

______________________________________________________________________
Själva Dylan konserten har känts väldigt långt borta ett tag. Allt annat i huvudet har liksom trängt bort den.

Jag överlevde lördagens middag. Även om den var en aning krystad till en början så blev det faktiskt ganska trevligt. Ett helt ok grannskap får jag lov att säga. Mina insats gällande desserten kammade ändå hem 10p tror jag, och jag blev dessutom utnämnd till våffelmästare. Ett par stycken bestämde sig avslutningsvis för att gå ut, och jag hängde på bara för att visa min sociala sida, dock var det inte allt för roande så jag vek av ganska tidigt.

Får väl se hur långt det dröjer innan nästa lapp smälls upp på köksdsörren?

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0