HELLO, YOU GHOST

______________________________________________________________________
Eftersom jag kan räkna antalet vistelser i köket på en hand så börjar grannarna tro att jag har minst sagt knäppa matvanor, eventuellt inga alls.

Har haft matte idag. Något som jag trodde att jag skulle slippa efter ha avklarat matte B kursen i ettan. Men det var tydligen något som ingick i studieplanen. Crap sa jag. Det är inget favoritämne, har dessvärre aldrig varit heller, så jag fasar inför den kommande tentan. Just nu håller jag på att tvätta, kikar på tv och ska snart dra igång med tentaplugg som förmodligen kommer pågå hela kvällen.

Förövrigt så slog det mig igår att det blir Globen på måndag, Dylan för katten! Var i hela friden tar tiden vägen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0