JAG LEVER .

______________________________________________________________________
Lägger mig bara i något slags "bad update" fack så länge.

Jag bor numera ensam. Eventuellt för ensam, och dessutom isolerad från omvärlden för att bli en smula dramatisk. Jag äger för tillfället ingen TV. Inget internet heller (därav dålig uppdatering). TV får jag levererad till helgen. Bredbandet kommer nog i början på nästa vecka hoppas jag. Just nu sitter jag hos FM och gör en hemtenta, får överdos av spotify samt zappar runt på TV.n. Allt på samma gång. Hemma hos mig rullar det liksom bara filmer och gammal uttjatad musik i Itunes. Ibland hör jag andras konversationer genom väggarna, och det är stundtals också någon form av underhållning.

Om jag har varit ute i köket? Jo, två gånger. Jag har hittat mitt kylfack och skafferi, frysen var absolut proppfull så det får bli ett senare kapitel. Borde kanske börja med att handla hem mat känns det som, tillsvidare lever jag på mackor, juice och skolans lunchrestaurang. Försöker inbilla mig att jag har råd, å andra sidan är det bara tillfälligt till jag känner att jag är redo för köket.

Hade förövrigt en väldigt trevlig helg med besök av massa tjejor, konsert, fyllekäk på MAX, shopping, finlunch osv. Vi slog dessutom rekord med fem pers på väldigt liten yta. Cosy. Nu ska jag åka hem till mig, men först trängas med alla människor på tuben i halv-fem-rusningen. Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0